Adegan bogel Aruna lulus!

Aruna Sheilds

TINDAKAN bintang jelita Bollywood, Aruna Sheilds berbogel dalam filem Mr. Singh Mrs. Mehta mendapat restu kerajaan India apabila badan penapis filem negara itu telah meluluskan tayangan filem tersebut tanpa menyentuh langsung babak bogel yang membabitkan dirinya.

Beritahu Aruna: "Dalam sinema komersial India, saya fikir adalah sesuatu yang baik untuk dilihat sebagai benda yang menarik perhatian." Pada mulanya Aruna telah menolak tawaran berlakon filem itu, namun katanya selepas dia berbincang dengan pengarah filem tersebut, Pravesh Bhradwaj, tiba-tiba dia berubah fikiran.

"Saya dan Pravesh membaca skrip filem itu bersama-sama, lalu kami berbincang mengenainya dari hati ke hati dan saya memberitahunya saya sukakannya, namun merasakan saya kurang sesuai untuk watak Neera itu," ujarnya yang mengambil masa yang lama sebelum memberikan persetujuan untuk membintangi filem itu.

Mengulas mengenai babak bogel lakonannya, tegas Aruna: "Bagi saya, tiada istilah bogel sebenar dalam filem, dan sama ada mahu mengklasifikasikan Neera sebagai berbogel kerana ia sebenarnya dirakam dengan indah dan penuh stail. Saya tidak melihat ia sebagai gangguan terhadap sebarang individu yang menontonnya."

Sumber : Kosmo

Please leave your ideas here

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post