Popia Nestum : Google Search



klik pada gambar untuk melihat dengan lebih jelas


Alhamdulillah.. Blog popia nestum saya sudah berada dalam google search page ke-3. Saya harap lepas ni page ini berada di page depan sekali dalam google search. Barulah senang orang jumpa dan makin lakulah popia nestum saya.

Rahsia google search.

Gune domain sendiri lebih mudah untuk up traffic dan mandapat tempat dalam google saerch.

Iklankan link laman web atau blog anda di mana-mana laman web atau blog-blog yang popular yang mana ada traffic yang tinggi. Contohnya : Letak link pada komen atau pada kotak chat atau exchange link. Boleh jugak letak link anda pada facebook, friendster, myspace, twitter dan laman sosial yang lain. Letak saja link anda mana-mana yang boleh orang senang nampak dan rasa nak klik.

Ada macam-macam cara lagi yang orang buat, antaranya mengiklankan dalam google adwords, blogger.com dan sebangainya. Kalau rasa banyak duit, buatlah iklan berbayar, lagi mudah untuk up traffic laman web atau blog anda.

Setakat ini saja tips-tips yang saya ada untuk dikongsikan bersama anda. Sekiranya anda ada tips-tips yang lebih menarik bolehlah berikan komen atau post-kan entry baru dan bagi link anda pada saya.

Please leave your ideas here

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post