Kelab wanita langgan pelacur lelaki

GAMBAR yang disiarkan akhbar Bangkok Post semalam menunjukkan Surawong 
Road yang menempatkan sebuah kelab untuk wanita melanggan teman sosial 
lelaki yang menawarkan perkhidmatan seks di Bangkok.

BANGKOK - Terdapat lebih sepuluh buah kelab di sekitar Bangkok yang menawarkan perkhidmatan melanggan pelacur lelaki untuk wanita, lapor sebuah akhbar semalam.

Menurut akhbar itu, ramai orang tidak mengetahui bahawa terdapat perkhidmatan khas untuk wanita melanggan teman sosial lelaki di sejumlah kecil kelab malam di sini.

Kelab-kelab itu menyediakan teman sosial lelaki yang tampan, berpendidikan dan berpakaian kemas untuk golongan tersebut.

Akhbar Bangkok Post dalam laporan itu menyatakan, seramai empat penyelidik menyamar sebagai pelanggan untuk meneroka kehidupan pelacur lelaki di empat buah kelab malam.

Kelab-kelab itu mempunyai kawalan keselamatan yang ketat manakala pihak pengurusan menyimpan perasaan curiga terhadap pelanggan-pelanggan baru.

Di kelab-kelab itu, terdapat dasar tidak membenarkan gambar dirakamkan sehingga ada ketikanya situasi tegang berlaku kerana pengawal-pengawal keselamatan cuba untuk menghalang pelanggan merakamkan gambar.

Penyelidik-penyelidik itu juga dipujuk oleh pelayan dan kakitangan keselamatan supaya terus memesan minuman yang mahal ketika mendapati mereka cuba meninggalkan kelab berkenaan.

Beberapa wanita yang menjadi pelanggan menyatakan mereka seronok dan berasa gembira kerana diberikan perhatian oleh lelaki-lelaki muda.

Wanita-wanita itu tidak kisah jika suami mereka mempunyai wanita simpanan dan tidak sepatutnya berasa bersalah atau malu.

Beberapa pengurus menyatakan pelanggan-pelanggan mereka terdiri daripada wanita Thai yang kaya termasuk seorang penyanyi terkenal selain wanita asing dengan majoritinya dari Jepun.

Namun, terdapat sebuah kelab yang juga menawarkan perkhidmatan untuk pelanggan lelaki selain wanita yang terletak di sebatang jalan di tepi Surawong Road dekat Patpong.

Di kelab itu, seramai 40 orang lelaki yang menawarkan perkhidmatan seks dan mereka menari serta melakukan persembahan erotik.

Kelab itu mempunyai 30 buah meja dengan pentas terletak di bahagian tengah manakala lampu disuramkan semasa persembahan seks dan bunyi muzik yang kuat.

Kakitangan-kakitangan kelab itu termasuk pelayan mengamalkan kaedah mendesak apabila duduk bersama pelanggan supaya mereka boleh menempah minuman.

Satu minuman alkohol ditawarkan pada harga 300 baht (RM29.88) dan 240 baht (RM23.91) untuk satu minuman ringan.

Kelab itu popular di kalangan wanita Asia dan Thailand terutamanya Jepun yang merupakan tetamu paling kerap.

Kebanyakan pelanggan yang ditemui menyatakan mereka telah berkahwin.

Wanita-wanita itu menyatakan bosan dengan suami masing-masing yang selalu keletihan dan mengabaikan mereka.

Pelacur lelaki yang ditawarkan untuk pelanggan wanita itu berumur dari 16 tahun sehingga lewat 30-an dengan ramai berasal dari timur laut Thailand.

Ramai pelacur itu mempunyai tatu dan sebahagian kecil sahaja yang boleh bertutur dalam bahasa Inggeris.

Pelacur-pelacur lelaki itu kerap mendedahkan kemaluan mereka dengan sebahagian mereka memakai kondom semasa di atas pentas atau semasa mendekati pelanggan wanita di meja.

Sejurus selepas memasuki kelab, empat penyelidik yang menyamar itu didekati oleh seorang pengurus lelaki yang memperkenalkan dirinya sebagai Mr. Kai.

Dia cuba untuk memperkenalkan pasukan penyelidik itu kepada beberapa lelaki yang datang ke meja mereka dengan mendedahkan alat sulit masing-masing.

Penyelidik-penyelidik itu cuba mengelak untuk melanggan lelaki tersebut dengan menyatakan mereka sedang mencari seorang lelaki untuk rakan warga asing yang malu dan tidak mahu datang ke kelab berkenaan.

"Jika dia malu dan tidak mahu datang ke sini, dia boleh menelefon saya dan saya akan memberikan gambaran mengenai lelaki tersebut seperi umur, warna kulit," kata Mr. Kai.

"Dia (pelacur lelaki) itu boleh menemui wanita itu di mana-mana lokasi yang dia suka," tambahnya.

Menurut pengurus itu, wanita-wanita Eropah suka keluar dengan lelaki yang berkulit gelap.

Lelaki-lelaki berkulit gelap itu mempunyai bilangan yang kecil di kelab berkenaan manakala wanita Asia suka lelaki berkulit cerah, katanya.

Pengurus itu memberi kad bisnesnya dengan nombor telefon bimbitnya.

"Selepas Mr. Kai meninggalkan kami, sejumlah lelaki yang pada mulanya menggayakan tubuh mereka di atas pentas dan bermain mata dengan kami, mula datang ke meja kami seorang demi seorang dengan cuba untuk mendapatkan perhatian kami dengan mereka cuma memakai kondom," kata seorang daripada empat penyelidik itu.

"Ramai daripada mereka berkata: "Adakah anda mahukan saya? Saya suka untuk keluar dengan awak. Saya boleh melakukan apa sahaja untuk awak. Lelaki-lelaki itu cuba untuk menarik tangan kami. Saya memberikan mereka 100 baht (RM9.96) setiap seorang supaya mereka beredar," kata seorang penyelidik itu.

Menurut akhbar itu, untuk membawa keluar seorang pelacur lelaki di kelab tersebut, yuran bar sebanyak 400 baht (RM39.85) perlu dibayar dan 1,500 baht (RM149.44) lagi untuk seks bagi tempoh yang singkat.

Penyelidik-penyelidik itu kemudian pergi ke sebuah kelab lain dan terdapat 60 lelaki berumur antara 22 tahun dan 30 tahun bekerja di situ. Pelacur-pelacur lelaki itu kelihatan lebih tampan dan lebih bersopan daripada kelab yang pertama.

Di kelab itu, pelacur-pelacur lelaki itu memakai seluar ketat umpama seluar dalam semasa menari atau melakukan persembahan di atas pentas.

Pengurus kelab itu yang hanya dikenali sebagai Mr. Moo berkata, kelab berkenaan dimiliki oleh seorang pegawai kerajaan.

Katanya, isteri pegawai kerajaan itu mengendalikan kelab tersebut.

Dia mendakwa kelab itu sebagai yang terbaik di Bangkok dengan beberapa selebriti, model, aktres dan penyanyi datang untuk melanggan lelaki.

"Kami juga mempunyai pelanggan wanita dari beberapa negara Asia seperti Singapura, Jepun, Korea Selatan dan dari beberapa buah negara Eropah. Wanita warga asing datang ke sini dalam jumlah yang besar berbanding wanita Thai," katanya.

Hiasan dalaman kelab itu lebih menarik berbanding kelab yang pertama dikunjungi manakala pelayan-pelayannya tidak bersifat pendesak. Ramai lelaki yang bekerja di kelab itu dikatakan pelajar dan penganggur.

Yuran bar ialah 400 baht (RM39.85) dan lelaki-lelaki yang bekerja di kelab tersebut pada kebiasaannya meminta 2,000 baht (RM199.25).

Menurut cerita beberapa lelaki, sebahagian rakan pekerja mereka dibelikan pakaian, diberikan wang dan rumah sewa dibayar oleh wanita yang menjadi pelanggan mereka.

Pengurus kelab itu mengetahui susuk tubuh setiap pelacur lelaki termasuk ukuran panjang kemaluan mereka.

Salah sebuah kelab yang paling popular ialah yang terletak di tingkat 18 di sebuah pejabat di Asoke Road,

Kelab itu tidak mempunyai nama dan ia tidak diiklankan.

Tidak ada persembahan seks tetapi terdapat tarian pelacur lelaki.

Teman-teman sosial lelaki di kelab ketiga ini tampan dan mereka memakai sut serta tali leher.

Kelab itu penuh dengan pelanggan selepas pukul 2 pagi terutamanya pada hujung minggu dan ia ditutup pada pukul 5 pagi.

Hiasan dalaman kelab itu kelihatan mewah.

Seorang penyelidik berkata, ramai pelanggan berumur antara 20 tahun dan 30 tahun tetapi kadang-kala ada yang berumur hampir 50 tahun. "Kami melihat beberapa wanita cantik dan muda dihiburkan oleh beberapa lelaki. Wanita-wanita berpendapatan tinggi sahaja yang pergi ke kelab ini kerana ia amat mahal," kata seorang penyelidik.

"Kelab itu telah dibuka selama empat tahaun dan dikenali di kalangan ramai wanita terkenal dan kaya," tambahnya.

"Hos-hos kelab itu melayan pelanggan dengan tarian, bermain permainan dan berbual.

"Tidak ada sentuhan tetapi bercium dibenarkan," katanya.

Menurut penyelidik itu, ramai pelanggan tiba selepas pukul 2 pagi.

Katanya, terdapat wanita Thailand dan sebahagiannya dari Jepun, Korea dan Singapura.

Menurutnya, semua wanita kelihatan menarik dan berpakaian kemas.

"Lelaki-lelaki yang duduk bersama kami tidak menawarkan seks secara terbuka. Namun, jika anda mahu mengambil seorang lelaki untuk apa sahaja tujuan, yuran bar ialah 1,500 baht (RM149.44). Untuk tujuan seks, wanita-wanita itu perlu membincangkan harga dengan lelaki tersebut," kata seorang penyelidik.

Kelab terakhir yang dikunjungi oleh empat penyelidik itu terletak di Ratchadaphisek Road yang dibuka sehingga awal pagi.

"Pelanggan-pelanggan kelab itu termasuk pelacur kelas tinggi, model, aktres serta penghibur wanita yang menjadi teman lelaki sambilan," kata seorang lelaki, Mr. Suporn yang menyatakan dia ialah pengurus perhubungan awam kelab berkenaan.

Seorang wanita yang menjadi pelanggan kelab itu berkata: "Suami saya mempunyai seorang 'isteri simpanan' jadi, kenapakah saya tidak boleh memiliki seorang suami simpanan?" Seorang pelanggan yang dikenali sebagai Miss Pu yang berumur 38 tahun dan seorang ahli perniagaan berkata, dia mengetahui mengenai kelab yang menawarkan pelacur lelaki daripada seorang rakan.

Menurutnya, sebelum ini dia pernah mendengar terdapat sebuah kelab di Jepun yang menawarkan lelaki kacak untuk menghiburkan wanita.

Menurutnya, terdapat ramai lelaki kacak, peramah dan menghiburkan di kelab tersebut.

"Saya berasa seperti istimewa berada dengan mereka kerana teman-teman sosial lelaki itu memberi banyak perhatian kepada saya dan mereka lebih baik daripada kekasih lelaki saya sebelum ini termasuk yang saya miliki sekarang ini," katanya.

Thailand memang terkenal dengan kehidupan malamnya tetapi baru-baru ini industri pelancongannya terjejas disebabkan oleh tunjuk perasaan antikerajaan pada April dan Mei lalu.

Imej negara itu sebagai 'Tanah Senyuman" terjejas selepas ribuan penunjuk perasaan antikerajaan menduduki daerah beli-belah dan hotel di tengah Bangkok pada April dan Mei lepas dengan menyebabkan 90 orang terbunuh manakala 1,885 lagi cedera.


Sumber : Kosmo

2 Comments

Please leave your ideas here

  1. pe la nak jd dgn bangkok ni...adess....truk betul diorg ni

    ReplyDelete
  2. Fantaѕtіс blοg! Dо yоu
    haѵe аnу tips and hіntѕ foг aspіrіng wrіters?
    Ӏ'm planning to start my own blog soon but I'm а
    lіttlе lost οn eνeгуthіng.

    Would you recοmmеnd startіng with a freе plаtform liκe Worԁprеss oг go for a paiԁ oρtіοn?
    There arе so many οptionѕ out there that І'm completely confused .. Any tips? Bless you!

    Here is my web site :: firepit grates

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post