Chat ()
Chat

Popia Nestum



Thanks to kina bagi share pic ni. pandai dia ambik gambar. hee..

Sape nak beli popia nestum?

Harga : RM 18.00 - 1 tupperware@300g

Rasa memang sedap punye, gerenti puas hati. Sekali rasa gerenti nak lagi. Kesedapannya hingga menjilat tupperware.

*kepada sesiapa yang nak oder untuk hari raya tahun ni (2010), kena oder sekarang. Sebab nak bajet siap-siap. Barang akan dihantar kepada anda di bulan puasa, sebelum hari raya.

Kepada yang nak dihantar secara pos, sila sms nama penuh, alamat dan kuantiti ke no telefon saya seperti dibawah. Harga pos akan dikenakan mengikut kuantiti yang nak dioder. Cara bayaran : Bank transfer / bank in.

Sesiapa yang berminat nak menempah boleh berbuat demikian di ym saya zach_ttchai@yahoo.com

Atau

Hubungi saya terus atau SMS ke no ni : celcom +6019 - 366 1762 atau maxis +6017-5713886




Kongsi Pandangan Mu...

12 Pandangan orang bijak tentang "Popia Nestum"

Far AcRoss HavOc

peliknye...
cm nak test jew..
mesti best kan..
=)

Wednesday, 26 May, 2010
Sya Syazana

waaaaaaaaaaaa.macam sedap..nak sikit!

Thursday, 27 May, 2010
amOi*mimi™

erkkkk ~~
bang , RAIN ~
mcm sedapp jew tuh :)

Thursday, 10 June, 2010
miwwa J

WAAA MCM SEDAP. thnks ya for visiting. i'll follow u back

Friday, 25 June, 2010
miwwa J

oraite akan diklik jugak

Friday, 25 June, 2010
didieseven

rain..aku nak 1..kalo post bape lame bley smpai?

Monday, 28 June, 2010
cRazyBoy DaNger

ramai kata sedap..
rasa nk test..
tp mahal..
aq bukan nye kerja..
still skolah..
;(

Wednesday, 04 August, 2010
~NuRuL FaRaH WaHiDa~

still jual even bukan musim perayaan ker

Friday, 28 January, 2011
Rain Aziz

musim bunge pun jual.. hehe

Friday, 29 June, 2012
fikri herman

emm.inovasi resipi..tapi boleh x kalau popia tu dicampur dgn oat dan nestum..

Saturday, 22 December, 2012
Anonymous

Ӏ’m not that much of a online readег to
be honеst but your sites rеаlly nicе, keep it up!
Ι'll go ahead and bookmark your site to come back later. All the best

my site ... guitar courses

Wednesday, 27 February, 2013
Anonymous

We stumbled over here bу a dіffeгеnt ωеb рage and thought I might аs ωell check
things out. Ι like whаt I sеe sο i
аm јust folloωing уou. Loοk forward
to going oνer уouг web page yet аgain.


My page - caravan accessories

Sunday, 03 March, 2013

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Translate

I Folo

Best View

© 2010 Kierinz All Rights Reserved Thesis WordPress Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors.info