Qat Dah Dapat Keja

Tengah hari tadi aku dikejutkan oleh qat dengan berita basinya (toinggg) bahawa dia dah dapat keja sebagai penyelia sub kontraktor alam flora dekat KL.

Katanya lagi, kejanya itu "bapak aku yang rekomen" << dia kata. So, tak tau lagi gath nanti adakah dia dapat bersama geng-geng Frenzyfm. Dia kata demikian sambil menangis teresak-esak dibahu aku (kononnya la..). Rilek bro tak macho la nangis-nangis.. kuikuikui..

Qat berkata lagi, sekiranya dia dapat pergi ke gath nanti, dia nak belanja rokok.. kuikuikui.. (aku tak nak) Apa-apapun Qat, tahniah kerana sudah mendapat kerja. Ingat-ingatlah kawan-kawan ko yang belanja ko dulu.. kuikuikui...

5 Comments

Please leave your ideas here

  1. habistu kalau yg x merokok qat nk blanje ape...

    ReplyDelete
  2. Salam..

    Far < yg xmerokok dia leh bg rokok yg lagik satu tu.. kompom xabes2..

    Tahniah pada qat yep..

    ReplyDelete
  3. ade yg kene penggal jgk ni karang

    ReplyDelete
  4. :erkk..
    klau far buleh jer.. !wee..
    hahahaha..doa aku bertahan sudah la..
    hahaha

    ReplyDelete
  5. wahh..tahniah2 qat..teruskan usaha anda.. ;D

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post